FAQ
Najczęściej zadawane pytania

FilesShop.pl to sklep internetowy, który umożliwia zakup kart przedpłaconych, doładowań do gier, doładowań tzw. pre-paid czy subskrypcji. Oferowane produkt dostarczane są w formie cyfrowej, na podany podczas zamówienia adres e-mail. Wpisanie zakupionego kodu aktywacyjnego umożliwia korzystanie z wielu różnorodnych produktów.
Zakupy w FilesShop.pl są wyjątkowe proste. Wystarczy wybrać odpowiedni produkt, a następnie skorzystać z opcji “Dodaj do koszyka”. Następnie należy postępować zgodnie z wyświetlanymi informacjami, czyli:
    • podać adres e-mail, na który ma zostać przesłany kod aktywacyjny,
    • wskazać preferowany sposób płatności,
    • dokonać opłaty za zamówienie.
Założenie konta nie jest obowiązkowe. Zamówienie realizowane jest przy pomocy podanego podczas zamówienia adresu e-mail.
Podczas zamówienia Klient decyduje o sposobie płatności. Do Państwa dyspozycji pozostają:
    •  płatności internetowe, realizowane za pośrednictwem systemu CashBill, który obsługuje większość banków,
    • płatności mobilne, wykonywane za pośrednictwem platformy DirectBilling, udostępnionej przez Mobiltek,
    • wpłata na nasze konto bankowe, której dokonać można np. poprzez przelew tradycyjny (realizowany bezpośrednio ze swojego konta) lub wpłata w punkcie (w banku bądź na poczcie) - jednak w tym wypadku należy liczyć się z wydłużeniem czasu realizacji zamówienia, ze względu na czas niezbędny do wykonania operacji między podmiotami, a tym samym - czas, jaki upłynie od momentu wpłaty do zaksięgowania środków na naszym koncie.
Tempo realizacji uzależnione jest od wyboru sposobu płatności. Zamówienie zostanie zrealizowane w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. W przypadku płatności internetowej, opartej na systemie CashBill, czas ten wynosi zazwyczaj kilka minut. Jednak przy wyborze tradycyjnej formy płatności (przelew tradycyjny, wpłata w punkcie) może on ulec wydłużeniu, nawet do 2-3 dni roboczych.
Podczas składania zamówienia konieczne jest podanie adresu e-mail, na który ma zostać wysłany kod aktywacyjny do wybranego produktu. Po zaksięgowaniu wpłaty, zostanie on natychmiast wysłany na podany adres poczty elektronicznej.
W wiadomości e-mail, w której przesłany zostanie kod aktywacyjny zawarte zostaną wszystkie szczegółowe informacje oraz instrukcje postępowania, które wyjaśnią w jaki sposób prawidłowo wykorzystać otrzymany kod.
W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie statusu zamówienia, gdyż kod wysyłany jest po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Jeżeli mimo transakcji zaksięgowanej nie mają Państwo kodu, wówczas należy dokładnie sprawdzić skrzynkę mailową, w tym również folder SPAM. Jeżeli kod nie został odnaleziony, prosimy o bezpośredni kontakt, w celu wyjaśnienia sytuacji.
W takiej sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt z nami, np. poprzez przesłanie formularza kontaktowego dostępnego na stronie. W wiadomości należy podać szczegóły, które umożliwią nam odnalezienie zamówienia. Konieczne jest również podanie właściwego adresu e-mail.
Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn zrezygnują Państwo z realizacji zamówienia przed dokonaniem płatności, wówczas wystarczy pozostawić je nieopłacone. Brak zaksięgowanej wpłaty pozwoli na automatyczne anulowanie.
W takim przypadku należy w pierwszej kolejności upewnić się, czy zakupiony produkt aktywowany jest na odpowiedniej platformie. W tym celu najlepiej jest zapoznać jeszcze raz z instrukcją dołączoną do wiadomości e-mail, w której przesłany został kod aktywacyjny. Jeżeli, mimo upewnienia o wykorzystaniu z kodu w ramach właściwej platformy problem powtarza się, wówczas należy złożyć reklamację, korzystając z formularza dostępnego na stronie internetowej.
W przypadku zakupu kodu, którego tymczasowo nie ma w bazie, zamówienie realizowane jest natychmiast po uzupełnieniu produktu w sklepie. Zazwyczaj nie trwa to dłużej niż 24 godziny.
Najlepszym sposobem kontaktu z nami jest skorzystanie z formularza, dostępnego w sklepie internetowym.
W przypadku zakupu produktu cyfrowego, zgodnie z obowiązującym prawem (Ustawa o prawach konsumenta), nie przysługuje możliwość odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa i na odległość oraz zwrot produktu, dlatego prosimy o przemyślane zakupy i dokładne zapoznanie się z opisem wybranego produktu przed jego zakupem.
W przypadku problemów z realizacją płatności za pośrednictwem systemu CashBill, prosimy o bezpośredni kontakt przy pomocy formularza kontaktowego.


Zamów w kilka minut


Płać bezpiecznie


Odbierz maila z kodem